Als u gebruik maakt van de diensten van de Spoedpost kan het voorkomen dat u een klacht heeft of ontevreden bent. Dat kan bijvoorbeeld betrekking hebben op de wachttijd, op de behandeling, op de manier waarop u te woord wordt gestaan of op andere zaken. Wij vinden dit belangrijk om te weten.
Bespreek uw klacht
Meestal leidt het tot een snelle oplossing als u rechtstreeks spreekt met degene die naar uw mening uw klacht of onvrede heeft veroorzaakt.
Een klacht indienen
Indien u er niet uitkomt met de veroorzaker van de klacht of onvrede, kunt u uw klacht voorleggen aan de klachtenfunctionaris. Deze stelt zich onafhankelijk en onpartijdig op en zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. Uw klacht wordt strikt vertrouwelijk behandeld.
Formulier
Formulier
Klacht sturen
Kachtenfuncionaris
Spoedpost Haarlemmermeer
Waddenweg 1
2134 XL Hoofdorp
Telefonisch
023- 55 40 604
Andere mogelijkheden
Als u er ook na bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u zich wenden tot de geschilleninstantie. De Spoedpost is aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE), Postbus 8018 5601 KA Eindhoven. Telefoon: 088 0229 100
Wat kunnen wij voor u doen?
Als u een klacht heeft ingediend, en als uw naam en adres bekend zijn, dan neemt de klachtenfunctionaris van de Spoedpost contact met u op. De klachtenfunctionaris kan voor u bemiddelen, met u samen naar een oplossing zoeken voor de klacht, of u adviseren over de stappen die u kunt nemen. Uiteraard wordt uw klacht strikt vertrouwelijk behandeld.
Als het nodig is om uw klacht met één of meerdere medewerkers van de Spoedpost te bespreken, zal de klachtenfunctionaris u hiervoor toestemming vragen.