• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
Spoedpost Haarlemmermeer

Spoedpost Haarlemmermeer

Spoedpost Haarlemmermeer

Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112
  • Patiënten informatie
    • Hoe werkt de Spoedpost?
    • Kosten
    • Dienstapotheek
    • Privacy
    • Heeft u een klacht?
  • Veelgestelde vragen
  • Organisatie
    • Over ons
    • Vacatures
    • Cliëntenraad
  • Contact
  • English
023 - 201 03 33 voor spoed
in de avond/nacht en in het weekend
Home » Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht?

Als u gebruik maakt van de diensten van de Spoedpost kan het voorkomen dat u een klacht heeft of ontevreden bent. Dat kan bijvoorbeeld betrekking hebben op de wachttijd, op de behandeling, op de manier waarop u te woord wordt gestaan of op andere zaken. Wij vinden dit belangrijk om te weten.

Bespreek uw klacht 

Meestal leidt het tot een snelle oplossing als u rechtstreeks spreekt met degene die naar uw mening uw klacht of onvrede heeft veroorzaakt.

Een klacht indienen

Indien u er niet uitkomt met de veroorzaker van de klacht of onvrede, kunt u uw klacht voorleggen aan de klachtenfunctionaris. Deze stelt zich onafhankelijk en onpartijdig op en zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. Uw klacht wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

Klacht sturen
Kachtenfuncionaris Spoedpost Haarlemmermeer
Waddenweg 1
2134 XL Hoofdorp

E-mail sturen
xynpugra@uncu.ay

Telefonisch
023- 55 40 604

Andere mogelijkheden 

Als u er ook na bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u zich wenden tot de geschilleninstantie. De Spoedpost is aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE), Postbus 8018 5601 KA Eindhoven. Telefoon: 088 0229 100

Wat kunnen wij voor u doen?

Als u een klacht heeft ingediend, en als uw naam en adres bekend zijn, dan neemt de klachtenfunctionaris van de Spoedpost contact met u op. De klachtenfunctionaris kan voor u bemiddelen, met u samen naar een oplossing zoeken voor de klacht, of u adviseren over de stappen die u kunt nemen. Uiteraard wordt uw klacht strikt vertrouwelijk behandeld.

Als het nodig is om uw klacht met één of meerdere medewerkers van de Spoedpost te bespreken, zal de klachtenfunctionaris u hiervoor toestemming vragen.

Footer

Spoedpost

023 - 201 03 33
Hou altijd uw legitimatie, BSN en medicatieoverzicht bij de hand.
  • Privacy & cookies
  • Gebruiksvoorwaarden